Då var det slut..

VFU:n alltså. Mitt slutbedömningssamtal gick väldigt bra faktiskt. Jag är duktig, och allt det dära. Sen medför jag lugn och trygghet till patienterna + att jag har väldigt lätt för att prata med patienter. Hon eller övrig personal hade inget dåligt att säga om mig på ngn av punkterna, var faktiskt många som jag hade mkt stark förmåga på t.o.m. så det kändes riktigt kul att höra :) Läraren sa innan vi gick ut på VFU:n att blir man kuggad på denna kanske man ska börja tänka om, om det är sjuksköterska som det är meningen att man ska bli. Men tur då, det behöver inte jag göra :)

Men min vardag.. hmm. sunderbyn har ju blivit en av den. Var ju där i nästan 4v tid så inte så konstigt. Nu blir det halvt pluggide i 1-2v, sen går jag i riktigt pluggide om 2-3v ! Hoja, när ska man känna sig ledig å ha tid över?!

Nu mååååste jag stryka mina skjortor och tunikor som jag tänkt göra i 2-3 v  haha. Har nämligen skola imorgon och då måste man vara fiiin, vet aldrig vem man stöter på där ;) Tyvärr så brukar det ju vara så att man stöter på dom man inte vill se :S Nej hoppas jag slipper! :S

Just ja.. en PIK. tack för att vi har så bra kontakt att jag får läsa i din blogg om din planerade "ihopflyttning" :O :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0