förlåt..

för min dåliga uppdatering. men fest på lördagen var d iaf, förfesten var mkt trevlig. Stuk var inte så bra, borde gått ut i stan istället. Beat är bara överskattat :P

Söndag, jobb jobb jobb.. Sen efter det for jag å Sussa hem till mig gjorde varma mackor och skulle kolla film. Jag orkade kämpa i en halvtimme sen kom Sussa med idén att vi faktiskt kunde sova, å jaaa tack! Var rikigt trötter!!

Idag, sunderbyn, har gått bra, min handledare har varit sjuk, men alla där på avdelningen är så underbara så dom tog hand om mig bra ist. Det funkar bra och jag trivs riktigt bra än så länge!

Var just över till grannen, Theres, som snart ska fara till Oslo :( men är sjukt glad för hennes skull!! Vi surrade på ett bra tag, blev även bjuden på lite mörk choklad Lemon & Ginger. Gud så god, måste nog handla lite sånt imorgon efter jobbet :) Måste även gå å köpa det smink som försvann i helgen. Varför ens ta med det på krogen? Inte har jag råd att hålla på å köpa nytt smink när jag inte ens hunnit använda de gamla i 1veckas tid. Nej tack och lov nu för ngr utefriahelger!!

I fyllan och villan... dessa sms som skickas.. Hmm haha varifrån får man allt man kommer på att skriva?! Ja du, det är en stor gåta.

På torsdag ska jag HEEEEM till mamma & pappa. Tyvärr är lillebror inte hemma då men men :(

Nu har jag grus i ögonen känner jag, och ska upp 5.20 imorgon så jag säger tack och gonatt! Imorgon ska jag ladda upp lite bilder från lördagen, vet ännu inte riktigt vad d blev för bilder, kameran dog efter bara ngn minut på förfesten.. Ja dålig planering i know!!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0