I love it!

min nya telefon.. Mmm mycket fin :D Tror vi kommer komma riktigt bra överrens ;)

Sunderbyn idag har gått bra, varit ganska lugnt..


Imorgon ska jag hämta ut mina klänningar + lite annat från Nelly, spännande! Hoppas jag bara inte gillar allt lika mkt som telefonen för då blir det för dyyyyyyyyyyrt :S

Haha alltså vilka underbara människor det finns i denna värld. För att inte glömma dom riktigt tröga. Ibland försöker jag att verkligen förstå mig på folk, men alltså... omöjligt ibland. Aja är väl iofs bra att vi människor är olika.

Kvällens fråga/or: Varför sakna sånt som inte är bra att sakna? Som bara leder till lidande för din egen del?

Well i dont know, därför jag inte gör det :P Mitt råd är bara att börja tänk efter ist så kommer du nog sluta sakna :) Detta kan ju gälla vad som helst, från love till dåliga vanor. är du med?

Ah har inte mkt att komma med ikväll, bara lösa funderingar. Ska sluta svamla nu, så jag säger tack och gonatt för mig nu!



Kommentarer
Postat av: Angelica

"Varför sakna sånt som inte är bra att sakna?" Extraknäcker du som Dr Phil eller något? :) Förresten, superfin hårfärg!

2008-09-18 @ 16:35:15
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0