Mys..

kväll har jag ikväll. Med mig själv, å lite gotta då såklart. Hyrt två filmer: en dansfilm och en riktig kärringfilm.. Sånt man kan hyra när man är själv :)

Imorgon ska jag kurera mig som deeen. Vill man ngt så går det! Bara man bestämmer sig för det. Och nu SKA JAG BLI FRISK! Seriöst inte rört på mig i 2veckor.. känns inte bra i varken kropp eller själ :S

Imorgon blir det dietdagsstart på allvar, råkade ju beställa liiite från Nelly, skriver inte slutsumman, skäms lite ja :S, men än så länge är allt på faktura och jag har inte behållt ngt än, men inte fått ngt heller. Var iaf en massa klänningar som jag hoppas är fina!

Nu ska jag krypa ner i soffan och börja med kärringfilmen :D

Ps.. är å bättre humör nu ;) Surkärringen försvann med min "lilla" power nap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0