Premiär.. 2

Åhhh.. nu minns jag just varför jag tog bort min första blogg jag hade, för att trycker man på förhandsgranska å ska sen tillbaks till inlägget försvinner det.. Ja jag är inte alltid känd för att ha det bästa tålamodet.. hmm.. Aja nu sista försöket, får försöka påminna mig själv om att jag varit sugen på att starta en blogg nu ett bra tag. AnnKum.. AnnaKu var upptagen, skit vem vill ha det!? haha :P

Haft filmkväll idag med tjejerna, eller nja filmkväll är väl inte rätta ordet.. vi såg väl en 10min? :S Seriöst, skit film, vart är den gamla goda tiden när man kunde bli förvarnad "skit film, hyr ej!!" För denna film var verkligen SKIT!

Imorgon blir det Stuuuk, mitt nya ställe, gillar det mer och mer. Studenter är ändå ganska, trevliga? :) Inte varit på Cleo än sen det öppnade, får se när det blir, känns ganska långt bort tänkte jag säga... men jag tar tillbaks det för kan hända att jag är där imorgon iaf det suger på Stuk haha.

Mååååste dock hitta kläder imorgon, har nada.. bara sommarkläder känns det som. Hade ju beställt vad jag trodde var 2 riktigt säkra kort. 2 klänningar från stylebystars, satt skit.. Och nu har jag lärt mig, man ska inte beställa från nätet! Jo jag har lärt mig nu... Så blir en snabbis på stan innan jobbet då jag ska hitta the perfect dress ;)!! Sen jobba.. skulle egentligen jobbat till halv tio, men passar inte så bra när man ska ut, så Malin O, söt, kommer in mellan halv 6-7 och jobbar åt mig, tuuur då!

Ja klockan är över halv tre.. å Anna vaken = inte vanligt.. Kan inte somna.. Detta händer typ inte ens en gång per månad, men nu har det hänt.. Vad gör folk som är vakna på nätterna? Ska fundera på det och sen försöka soova, måste somna.... Bjuder på ett litet text klipp som spelas i min mp3 just nu.. sjukt bra text iaf!

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd


Trion, som numera består av en blondin, en rödhårig å en brunett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0