denna väntan... igen

Sitter å väntar på min skjuts, som jag inte har ngn aning om alls när den kommer. Så har det varit hela dagen.. 12 ->? ja när jag nu ska åka... hoja... hade ju varit mer värt att ta bussen faktiskt, då hade man haft en tid iaf.
Ska åka hem till Ötå... inte bestämt mig än om jag kommer lördagmorgon eller söndagkväll, tror lördag. Men vi får se hur humöret och stämningen är på fredagkväll :P

jag är så rastlös..................................... såg just en skit film, Burn after reading, med Brad Pitt och George Clooney, skit film, fattade inte filmen heller.. så se inte den..

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jag trodde vi hade bestämt lördagmorgon :@ ?!

What would we do without you?!

2009-01-15 @ 22:32:08
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0