FRI!!

Vart är min data, mobil, hmpaket å i.d.primer?!!? Enda paketet jag fått var böckerna idag, inge kul, orkade inte ens hämta ut dom, tar det sen, ingen panik.....

Varit hos läkaren idag, han var absoult inge snäll med mig. Men får väl bara lära mig att leva med saken, behandling 12ggr i veckan typ hela livet är väl inte så farligt. Finns värre saker som kan hända. I väntan på att få ut mitt recept på apoteket passade jag på att fynda (-50%) massa apo rengöringsprodukter och krämer. Imorgon tänkte jag gå och köpa nå vitamintillskott från Life så att man är pigg i dessa tider och orkar prestera bra spec i skolan, inte tid att vara trött och slö nu!

Fick veta psykiatrin idag, VG, 54/56, så jag är som nöjd :D Nu är det bara hoppas på dom 2 andra tentorna. 2 G och 1 VG än så länge... snälla 2 G till.. behöver absoult inte vara nå VG bara jag slipper göööra om dom!!

3 dagar praktik kvar. På måndag har jag tenta + opponering sen tisdag är sista praktikdagen, så kl 16 den 13jan är jag FRI och LEDIG i 5 hela dagar.. vore skönt att åka hem till byn, men ska skriva upp mig och jobba extra, hoppas på ngt pass iaf. Annars är det träning och storstädning som står på listan sen blir det nog ett par pass på soffan.. Ska ta och vila upp mig riktigt mkt, ungefär så mkt att jag hamnar i riskzonen för trycksår :D skööööönt!!

Nej nu tänkte jag lägga mig så att man får sova mer än dom 4 timmarna jag fick inatt..
Så tack och godnatt!



Kommentarer
Postat av: JallaJalla

Hiv? Aids? :S

2009-01-09 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0