Helt underbar?!

Idag hade jag psykologitentan, alltså jag tror ju att den inte gick så bra, men hoppas ändå lite. Aja uppsatsen gick bra iaf, vi hade varit duktiga med den vilket vi inte trodde. Dags att börja sluta tvivla och inse att man är bra?! ;D

Var och hämtade ut schampoo, balsam + hårspray idag som jag beställde förra veckan. Matrix + bed head. Ska bara börja använda märkesprodukter nu till mitt hår efter att jag fått slut på skiten som jag har nu. Tror att det eller hoppas iaf att det kommer hjälpa mina kluvna hårtoppar och kanske ge håret lite mer glans? Har just packat ihop lite hm saker som jag ska skicka tillbaks, träningslinnena hade sjukt konstig passform!!

Fick ett sms i slutet på förra veckan: hur går det med grabbarna då? haha tillåt mig asgarva. Vilka grabbar? Har ju lagt ner allt sånt nu ju, på riktigt denna gång :P

Imorgon praktik till 14 sen är jag ju som ledig fram till mån kl 13 :D sjukt skönt.. Har dock lite saker jag vill hinna med, typ: ladda mp3n + ipoden, städa, låna bok från bibblan, posta hm paketet, komplettera uppsatsen (fick alla göra :P), träna, bunkra upp med massa matlådor till nästa vecka (terminsstart = innevecka på skolan) och förhoppningsvis jobba.
Imorgon ska jag iaf:
- posta hm
- komplettera uppsatsen
- låna boken från bibblan
- fixa mp3n och ipoden!

Till helgen vet jag inte om det blir tentaröj eller inte? Hoppas jag får jobba så jag slipper fundera över det :P

Har kört igång nydatorn idag, jag gillar den :D den är ju nääääästan helt underbar haha...!
Ne ska börja göra mig redo för sängen, har även ett nytt despo h w avsnitt att se!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hällde du ut schampoot o balsamet i slasken lr? :P

2009-01-13 @ 22:03:15
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0