Känner lugnet..

Än så länge iaf, så lika bra att passa på.
Idag känns verkligen som en söndag. Har söndagskläderna (hos mig är det inte finkläder, utan riktigt myskläder), tvättar, lagat matlådor, slösurfar + gjort lite psykologi! Sen har jag även..... bokat resa till Sthlm, den 10e februari - 15 februari!
Ska bli skönt att komma bort från stan lite. Är faktiskt ett år sedan jag rest ngnstans, ja om man inte räknar med Umeå i somras, men det gör jag verkligen inte nej,.. så det är ju som verkligen på tiden :)

usch nu kände jag att jag dog.. sova en timme kanske? Sen skriva lite mer psykologi. + att vi ska skicka in uppsatsen ikväll också.

Donade om i köket lite igår, blev bra ser inte lika "proppat" ut nu vilket lätt händer när man inte har det största köket.

nee, om man skulle ta den där middagsvilan nu....


Kommentarer
Postat av: Tess

men vilken sööt!! riktigt goo bild du funnit I adore!! vill ha katt nu=(

2009-01-06 @ 22:03:54
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0