Mån, fre, sön?

Är helt dagförvirrad. Igår tyckte jag att det kändes som måndag, idag som fredag. Men imorgon är sista röda dagen på länge = alla "helger" är över och den verkliga vardagen måste börja igen!

Imorgon är jag ledig, ska tentaplugga som en tok! SKA klara denna tenta! gäller att vara bestämd så går allt?
Skickat in min omvårdnadsplan, blev 2 sidor. Vissa i klassen hade skrivit typ 14 sidor, nämner inga namn. Men seriöst våran buppsats är på 12 sidor (skulle omfatta 10-15sidor) och denna uppgift är sjukt mkt mindre.. hur orkar man? dags att ge sig lite och chilla tycker jag :P

Mamma och pappa var förbi en snabbis idag, mamma fyllde på frysen och pappa fixade min kökslampa så nu har jag mat och lyse, vad mer behövs pengar? kanske fick ett bidrag oxå, minns inte ;P

Sitter å väntar på nya desperate h w.... denna väntan... Såg att 2 av mina tentor som jag skrivit ska visst vara rättade men inget resultat är upplagt.. sååå bara väääääääääänta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0