Nätshopping :)

Måste bara säga att nätet är ju det bästa stället att shoppa på, iaf när man bor där jag bor! Just love it :) + att man slipper bära omkring på en massa påsar :P

Jobbet idag gick bra, blev bara lite less när jag var hemma och skulle låsa upp dörren när jag kom på att min kära vän som sov hos mig inte hade gett tillbaka nyckeln. Aja Annie har ju min extra nyckel, eller hade blir det nu.

Morgonprom imorgon kl 7, seriöst bara tiden vill få mig att börja gråta. Jag gillar att ta promenader, men på vintern!?! :S
Aja, kan vara bra med lite frisk luft oxå i guess...........

Haft en relativt lugn helg, är sugen på ngt bus till nästa helg. Men inte ens måndag än så tar det nog lite lugnt med smidandet av planerna än så länge.

Middag var riktigt bra! Förlåt för att jag råkade somna på soffan, var inte sällskapet det var fel på. Skyller på att soffan var för skön istället ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

stumpan:) men bra då blir det morgon prommis för mig med;)

2009-01-25 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0