Winegums

Åh bassette's winegums så gott. sitter och snaskar dom just nu. och dom svarta är visst mjukar än dom andra färgerna!!

Varit en seg dag idag, eller en dag i lite slowmotion. Låg och tryckte i sängen cirka 30min innan jag vågade resa mig upp. Är något öm och mörbultad idag, känns som att en häst har sparkat på mig ungefär. Kl 15 började jag min tur mot Ötå/armas. Mamma har idag lagat en god middag med lax, gräddfil/gräslöksås med sallad och potatis. gott :)

Sovit på soffan 2 timmar, tror jag kommer ha lätt attt somna ändå i kväll :P Ska bli intressant att se om Pär tar sig hit och sover. har iaf bett han ta med mig en dress som jag beställt från en av hans kompisar.. i need it!!!



Just ja, Helena: Jag jobbar den helgen så kan inte komma, lördagen 13-21.15 och söndag 9.30-15 så det går som inte alls. Men går på semester vecka 27 vi får ta ett nytt försök då till att hitta på ngt.

Kommentarer
Postat av: helena

oki, tråkigt=(, får semester jag med v 27 hela juli 5 v=) gissa om de behövs...Får planera in nå mys då.kram

2009-06-20 @ 07:50:40
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0