Nytt försök.

Vaknade 6.45 idag, steg upp åt frukost, slötittade lite tv, sen gick jag och la mig igen. Vaknade sedan kl 12, oj så skönt. Men skoja inte att jag kommer ha svårt att somna i någorlunda tid ikväll.

Fått gjort mkt idag, tvättat bort ett helt berg och pluggat + lite småsaker.

Nu har jag paj i ugnen, gjort världens godaste sallad till, (majs, soltorkade tomater, svarta oliver, blandsallad, tomat, rödlök, gurka och tomat) tänkte först lägga till fetaost men hade nog blivit för mkt då :P
Hoppas denna paj blir lite mindre rinnig, den har iaf inte börjar rinna över i ugnen = bra tecken!!


Pratade med min mor idag, hon är ju världens gulligaste. Inte skulle jag iaf klara mig utan henne!

Ikväll går tradera ut och jag hoppas på PENGAR!! ser dock mörkt ut än.. :S :(




Läste i en tidning häromkvällen om att sänka kraven för på sig själv. Men man ska även sänka kraven som man har på andra för att inte bli besviken. Sen stod det att man ska skriva 4 saker varje dag som man är tacksam eller glad över, eller gjort bra under dagen. Så det har jag nu tänkt börja skriva, vet inte än om det blir här i blocket eller i ett skrivhäfte. Återstår att se!! Tror iaf det är en bra sak att göra så jag kör på det!! :)                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad i helvete?!

du stiger upp och äter frukost 06.45 men när jag ringer kl 8 så är det för tidigt för att svara ?!?!

2009-03-12 @ 21:41:28
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0