Frosseri

Goooooodmorning!! Fredag idag yeah! Dagen ska bestå av promenad, plugg och lite träning. På kvällen blir det nog film, Twilight igen ;) Är det hett så är det!!

Jobb i helgen, men har lugna pass. Gav bort min halva lördag. Annars kommer jag nämligen att tjäna "för mycket" = måste betala tillbaks till CSN. Och det är ju något man helst vill undvika. Redan gjort det en gång = en gång för mkt :S

Snart kommer jag att rulla fram. I alla fall om man ska gå efter mina drömmar. Varje natt är det ngt nytt frossande. I natt var det karra och ostbågar. Något förvirrad man är när man vaknar! :S Aja gott är det säkert dessutom gratis, + att det inte ger ngr kcal så nog kan drömmarna forts. för min del haha :D


Kommentarer
Postat av: Carro

twiligt är bäst! (:

2009-05-17 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0