Efter regn kommer solsken?

Helgen gick i lugnets tecken, kollade idol i fredags på varvet, på lördag blev det filmmys med cola och godis! The fighting sågs, Channing Tatum (?) var dock inte så het som jag mindes han som :( Så blev lite av en besvikelse faktiskt. Söndagen gjorde jag inge vettigt alls, eller var och tränade :P

Igår var det total storm inne hos mig, fy fan vilken skit dag. Efter att ha pratat med den bästa och bölat i sådär en halvtimme, började det sakta kännas bättre. Lite jobbigt bara att ögonen var så svällda att jag knappt såg ngt och att det rann okontrollerat från näsan, hmm... Jag börjar bara bli lite less på all den motvind som jag har hela tiden, när kommer jag få ha lite flyt och tur? Blir bara less när ett helvette hela tiden blir avbytt av ett nytt helvette.

Var just nere vid porten och hämtade ett matpaket av min moster. Haft bra leverans på dom där matpaketen på den senaste tiden måste jag säga, jag klagar inte! Dock börjar det märkas på vågen att jag lever lite för gott liv. Förut åt jag typ alltid svinnyttig mat, frukost, lunch och middagen, vilket innebar att jag kunde äta lite godis däremellan utan att d märktes ;) Nu är det typ vitt bröd till frukost, falukorv till lunch, å potatisgratäng eller kycklingklubbor med ngn sås till middag, eller pizza, eller mackor med köttbullar på, eller... ja ni kanske fattar? har inte direkt gått upp,eller ja typ ett halv kilo kanske, men jag går inte ner även om jag ställt in hjärnan på att nu jävlar ska dom sista *kg bort! Aja, på måndag va? yeah yeah.

Ska göra lite plugg, nu sen ska jag och träna kl 15, sen kanske jag kikar förbi varvet men har lite stress med C-uppsatsen som ska vara klar om 1,5vecka :S Sen kommer min mamma och hälsar på mig massa dagar. Igår gick Hanna R med på att byta pass med mig på söndagen (1nov) så att jag även då hinner vara med mor min. Tur att det finns dom som ställer upp och byter annars hade jag.. ja jag vette fan, brytit ihop haha :D


Uh lite minus för underkläderna eller? :S


Kommentarer
Postat av: helena

inte ska du vara ledsen gumman...=) nu blir jag ju orolig;) ska hitta på nå snart, shopping och lunch...lovar.kram

2009-10-13 @ 19:03:21
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0