Detta med att vara ledig :)

Igår hade jag en riktigt underbar ledig dag! Gym, shopping, tvätt, städning av garderob (igen), sushimiddag, träffade bror, handling, sen på kvällen blev det film (dock en skit, igen!!) och mys med både naturgodis och lösvikt! Emma kom hit kring 18 tiden, haft en riktigt bra kväll! Ska åka om någon helg till Gvare och hälsa på henne :)

Hittade vääärldens snyggaste jacka, fanns dock inte i min storlek men har beställt den från nätet och om ngn dag är den MIN! :D

Idag har jag hunnit gymma, maten står och steker, kokar och puttra på på spisen. Äta och sen blir det att fara iväg och jobba. Hoppas på en lugn kväll :S :)

Laater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0