Fika i massor!

Oj så mkt fika det har blivit nu under påsken. Ibland har vi fikat 2 ggr/dag! Och jag är egentligen inte ens en fikamänniska! Men visst har det varit gott ;) Men imorgon tänkte jag avsluta detta års påskgotta och börja/försöka äta nyttigt igen!

Idag fick jag sluta redan kl 14, lite minus i flexen men men ;) Tänkte ta mig en promenad men haft så ont i höger fot så det blev bara en vända till Konsum där jag har hyrt mig 2 filmer! Denna påsk har verkligen gått i ensamhetenstecken! Antingen: 1. Har jag tråkiga kompisar? 2. Är jag tråkig så ingen vill umgås med mig? eller 3. Har jag inga kompisar?
Den kanske tål att funderas på :P Men har jobbat en del så inte känt mig ensam :) Men visst hade det varit nice att ha lite påskmys eller liknande med ngn!

Imorgon är jag ledig då blir det promenad + gym, sen lite filmmys på kvällen!
Nu ska jag slå på en av filmerna jag hyrde mig!


Denna har jag bl.a. smaskat på ihelgen, helt okej! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är just de du har jobbat :p

2010-04-05 @ 07:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0