Längtan!

Idag är jag trött. Efter kvällsjobb igår och endast 5 timmars sömn inatt + en "lite upp och ner dag" på jobbet känner jag bara Zzzzzz... Men än får jag inte vila, men snart! Var och snabbgjorde bort lite ärenden på stan efter jobbet idag, och råkade hitta bl.a. en ny röd WCT-adidasjacka som jag är mkt nöjd med! :) Kommer användas till många promenader och gymtimmar! Har även hunnit och lyckats diska bort mitt diskberg, fattar inte varför jag tillåter det ibland att bli så sjukt stort? Vattnat blommorna(händer inte ofta, men gör det faktiskt ibland), packat väskan så gott som färdigt inför imorgon.. Kvar: Kvällspromenad med Sussa + gå ut med totalt 5 soppåsar (Sussa ska komma upp innan promenaden och hjälpa mig med dom haha ;). Efter promenaden blir det dusch sen ska jag SOVA!

Måste kolla när bussen går imorgon, hoppas jag hinner ta en promenad runt udden iaf efter jobbet och innan bussen, tror inte det kommer bli så många steg dit jag ska, nämligen till stugan i Armas! Haft nästan sjuk längtan så det ska bli riktigt skönt :)

Nej nu klä på sig och fixa iaf 7000steg till, ligger på 10 000 nu (som sagt ganska hektiskt dag på jobbet så blev en del där!).

Laaater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0