Bättre sent än aldrig!

Imorgon är det dags att kicka igång träningen igen efter sådär 3 månaders uppehåll.. Kommer bli tufft, ska dock köra en mjukstart, ska köra 2-3pass denna vecka, sen 3-4 nästa och kanske 4-5 veckan därefter och kommande veckor...månader....år :) haha. Kosten korrigeras måndagen efter LK. Känns ingen större idé att börja nu imorgon eftersom fre, lör och söndag kommer det drickas och ätas "skit" i mängder.

Igår satte jag mig på bussen mot Piteå. Hittade ett par jeans och ett par grå mer finbyxor, på REA!! ja egentligen ska jag inte köpa reaplagg, eftersom dom oftast stannar i garderoben med lappar kvar tills jag säljer dom på tradera :P Men de gråbyxorna hade jag spanat in innan rean och jeansen har jag på mig nu faktiskt! Så bra köp :)

Denna söndag har sprungit bort måste jag säga. Har iaf storstädat och tvättat, ätit Sushi med Pär sedan varit och fikat hos systern som fyllde 38år! En tur på godishuset och nu soffläge resten av kvällen!

Tackar Sussa och Noah idag som kom och gjorde min städning lite roligare genom att hålla mig sällskap under tiden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0