Check!

Sådär då har jag uppnått målet med veckans träning, 3ggr. Var seg även idag att ta mig, men kvittar jag toog mig dit iaf och gjorde det jag skulle :)!

Idag är det kvällsjobb, kommer dock stanna kvar på jobbet och sova där. Pga av kalaset kommer jag annars inte sova många timmar här och imorgon efter jobbet finns det inte tid till ngt sovande så gäller att sova så mkt som möjligt i natt för att vara på topp :) och självklart behövs ju sömn för att kunna utföra ett säkert arbete ;)

Ngn som vet ngt jobb åt mig förresten (som sjuksköterska då)? Paniken börjar komma nu känner jag.. 27:e augusti är min sista dag. Sen är jag arbetslös vilket jag aldrig varit i mitt liv.. :S 

Nej nu göra lunch och packa min övernattningsväska! Just ja.... fick på mig träningsskorna idag! LYCKA :D!


Kommentarer
Postat av: Emelie

arbetssökande anna, arbetssökande ;)

2010-08-10 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0