Skalman.

Tagit mig 2ggr till gymmet denna vecka är faktiskt stolt! Imorgon ska jag FÖRSÖKA ta mig en 3e gång. Visst har jag tappat lite på styrketräningen, men det värsta är faktiskt konditionen. Den är försvunnen, milt sagt. Det sköna dock med kondis är att det kommer ganska snabbt tillbaks :)!

Idag är jag LEDIG :) Gud så skönt! Sovit till halv 2, var dock uppe och åt frukost å såg en halv film innan jag somnade om. Sen blev det träningspass + att jag näästan slutfört rensningen av förrådet! 3 små kartonger kvar att gå igenom.. har nästan slängt så mkt skit att jag vet inte om jag törs gå igenom dom (misstänker nämligen att det är skräp). Julsakerna har jag dock passat på, tar dom när jag packar upp julen istället!

Kan det sluta regna nu så jag kan ta mig till Kvantum för lite handling! :(

LK till helgen, sweeeeeet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0