Ny vecka!!

Igår var mycket mysigt, dock slocknade jag typ direkt efter filmen, vilket var just efter 23tiden ;) Jag gjorde en egen makirulle (dvs bestämde ihop mina ingredienser själv, inget annat:), hade i kallrökt lax, avokado, gurka och philadelphia. Den var god nästa gång kanske jag lägger till paprika också. Var sjukt hungrig imorse när jag vaknade, vilket jag inte fattar efter allt gotta igår, men nu har jag ätit en ganska rejäl frukost och ska strax iväg och träna! Hoppas jag orkar gå till Willys sen, måste köpa ägg och mjölk! Till lunch blir det sushirester och middag senare hos moster! Undra om man skulle passa på att gå till Linda sen för att ta hennes bilder från banketten, hmm, ett senare "problem" :)

Sascha: Tack så mycket! :) Jag har gått tillbaks till Willys, har sökt lite jobb, hoppas att jag får ett semestervikariat iaf till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0