Träning vs läsa?

Då var det måndag, jag har klarat en hundvecka och nu har jag en kvar. Nästa vecka jobbar jag än så länge typ 14 timmar :)

Jag är helt besatt i min bok "Genom dina ögon", läser som en tok på kvällarna då jag kommer hem från jobbet, vilket har inneburit en del sena nätter i helgen. Och dom börjar jag känna av nu.. inte gått och tränat än, börjar 16 så måste typ göra de nuuuuuuuuuuu... men känner att jag har ingen lust alls och vill hellre läsa klart mina sista 80sidor jag har kvar av boken ;)

Kommer just från stan varit och gjort lite småärenden! Nej ska läsa nu, eller fara och träna menar jag. Eller jag veeeeeeeet inte :D Jobbar 16-20.30 idag skööööönt som bara den faktiskt!



                                        VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0