Regniga söndag!

I måndags började jag jobba igen. Söndagkväll blev jag givetvis sjuk. Misstänkte först öroninflammation, men diagnosen var mer feber och bihåleinflammation. Kämpade mig igenom mån, tis och onsdagen. Överlevde. Men det var knappt. Torsdagen ledig, en dags vila hjälpte dock inte för att heala mig. Idag? Bihålorna bättre, dock kommer febern och går hela tiden. Minst subfebril. Inte kul. Som tur har det varit ganska stressigt på jobbet så hinner inte tänka så mycket på mina egna krämpor! Idag kvällsjobb imorgon går jag dag, sen ledig! Då blir det lunch och shopping på stan, för det vet jag gör en frisk. När man får handla lite ;)!

Regnet det bara öser ner... Gör mig inget, eller nja kanske möjligtvis lite gladare över att gå till jobbet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0