Sooooooooool!

Igår var det dåligt väder, så jag myste hela dagen och kvällen i princip. Började samt läste ut "Berätta inte för någon" denna var faktiskt bra till skillnad från boken jag hade med mig, "Flickan från ovan". Läste iaf ut flickan från ovan eftersom den ska komma ut på dvd i början på augusti. Alltid kul att se en film när man läst boken! Till kvällen klarnade det upp och då blev det grillkväll + bastu!

Idag har vädret varit strålande igen så då har det solats!! och det ser faktiskt ut som att solandet gav sin färg! :)
Kommer just hem från en promenad, inte tränat ngt alls, dåligt av mig jag vet :S Gick väl 500meter nu? vet inte, fick ganska ont i foten halvvägs. men det tar sig!

Ikväll kommer Johanna och hälsar på mig, alltid trevligt med lite besök! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0