Landet.

Nu drar jag till landet, även kallad stugan/armas! Ska stanna där till söndag, minst?! Får se :) Allt beror på skjuts då jag har lite svårt att sitta på en buss.

På onsdag ska jag börja ta mina 1a steg känns spännande. Var förbi på jobbet igår, var trevligt, bjöds på lunch och efterrätt. Pratade även med chefen och vi kom fram till ett intressant förslag :) Efter sunderbyn for jag till min syster Elin hon bjöd på fika och middag. Sedan var vi även och tittade på en lägenhet hos Galären. Det var en 1,5 på 49kvm. Det enda positiva med lägenheten var läget. Badrummet var mindre än mitt + hemskt. Tapeterna hemska. Garderoberna och köksskåpen hemska. Sen var fönstren i vardagsrummet och sovrummet i gåhöjd med de som går på kungsgatan skulle alltså få leva helt utan dagsljus om jag bodde där. Efter att ha tittat på lägenheten kändes det verkligen som hem ljuva hem när jag klev in i min lägenhet!! Har ingen stress att flytta från min så nu chillar jag och väntar på ett nytt erbjudande!

Nej ska fota lite nu ska jag kan slänga upp lite auktioner på tradera ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0