FUSKARE!?

Allt det man inte får göra vill, man göra. Iaf jag.. Igår fick jag sova fast till 19, men icke. Idag får jag inte sova såklart svintrött och det enda jag ser framför mig är bilden av mig sovandes i min säng. Ska nämligen ställa om dygnet nu efter att ha jobbat 2 nätter.

Gick på vad som för mig var morgonpromenad idag igen med Sussa. Runt sjön blev det, ger ändå hyfsat med steg nog iaf för att känna sig nöjd med stegen i slutet av dagen. Dessa 3 dagar har jag gått 9000, 11000 och idag kanske det blir 14 000? Jag känner mig helt klart nöjd med dom stegen, helst ska man ligga över 7000 per dag. Det jag bara inte fattar är dom som toppar listan. De har gåt 35 000 (!!!!!!!!!!) steg per dag har jag räknat ut, nee seriöst FUSKARE!! :P

Sitter och väntar på min mamma nu, vi ska och handla lite på Kvantum för att sen göra en fräsch kycklingsallad till lunch/middag. Kvällen blir lugn, ska ordna lite härhemma mamma har köpt med lite korgar och ramar från ikea åt mig! Upptäckte ngt jäävligt äckligt igår, en lite larv i en tom matlåda så sista veckan i mars funderar jag och sussa på att ta oss en tripp till ikea. Då ska jag byta ut varenda äckliga matlåda!! Funderar även på att köpa en ny myslampa att ha vid sängen nu när vi går mot ljusare tider haha :P

Nej ska sysselsätta mig nu med att göra lite av mina kära och välkända listor! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

usch, vad var det för larv då??

2010-03-17 @ 16:40:14
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: sussa

Yes hoppas de blir Ikea, känner Ikea suget komma nu va ett tag sen jag va dit ;)

2010-03-17 @ 17:27:36
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0