Zombie?

Ser ut som en zombie iaf efter nattens jobb, så känns det iaf. Känner mig inte såå trött, mest lite sliten, behöver min skönhetssömn! ;) Sovit 4 timmar, 4 dåliga timmar. Steg upp efter 12 och varit på en runda med Sussa runt sjön! Landstinget Korpen har ngn stegtävling nu som jag är med i. Får ganska många "gratis" steg när jag går dag eller kväll, nattetid inte lika många. Igår fick jag ihop 9000. Idag är jag redan uppe i över 8500 (inte ens varit vaken 3 tim så titta inte på kl :P)!

Gick ändå hyfsat att jobba natt. Mer orolig över idag pga sömnbristen. Ska lägga mig och sova nu, förhoppningsvis 3 timmar. Sen ladda med mat och fräscha upp med en dusch! Sen redooo, ledig imorgon, skönt!!

Nattens fråga: vem ringer 01.30 och 02.00 med okänt nr en måndag?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0