Grattis Emelie, sjuksköterska! :)

Igår var det stan som gällde, hittade massa nya och fina tröjor/blusar/linnen! Orkade faktiskt ta mig till ca 5 affärer! :) Gina var min sista anhalt, men jag orkade faktiskt bara kika in där. Såg iaf att det blivit enormt! :) Efter rundan på stan var jag tvungen att vila i väntat på att bror skulle ta sig till stan. Därefter åt vi middag på Waldorf, jag, mamma och Pär. Var lite av en morsdagsmiddag :) Säger bara fy fan vilka portioner dom har, skoja inte att det är dubbla portioner :S Men nääästan allt gick ner! ;)

Efter middagen lekte jag lite frisör, sedan var jag och Emelie och såg SATC 2 :)! Jag tyckte den var bra, tror inte jag tyckt att ett avsnitt av serien varit dålig. Har svårt att tro att jag kan tycka att SATC är dåligt överhuvudtaget. Så det var absolut värt att se den på bio :)

Idag ska jag på ceremoni, Emelie är nu klar sjuksköterska!! Grattis till henne :) Är lite "nervös" inför den stora folkmassan som det kommer vara där idag. Hoppas bara jag hinner få en stol så jag slipper så under hela ceremonin!

Ikväll är det sen grillfest! Känns kul, dock gruvar jag mig redan för att ta mig dit och hem, även om det är nära :P Aja som sagt, kommer ha fina armmuskler till sommaren, dock kommer nog rumpan att minska :( Eller kanske lägger på mig lite i vikt, vore inte så konstigt med tanke på hur lite jag rör mig, så då blir rumpan +-0 :P Försöker iaf nu verkligen tänka på vad jag äter, eller lite iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0