Grattis Helena!

De senaste dagarna har jag sovit bort varvat detta med lite tv tittandet, eller lite. hmm.. Spela roll varit segt och visst har jag varit rastlös men samtidigt har det faktiskt varit skönt!

Idag tittar solen äntligen fram dock blåser det kallt ute, en timme i bikini lyckades jag iaf vara ute. Nu sitter jag och väntar på mamma som slutar om 30min då vi ska åka till Luleå. Har spanat in en massa på H&M, Cubus och Lindex som jag är ivrig att se efter om de finns i butikerna! Sen har jag dessutom lite paket med internetbeställningar att hämta ut. Massa post som jag är nyfiken på, hur mkt räkningar denna månad? Hur länge blir jag sjukskriven? osv. Så känns "spännande" att åka till stan idag :P

Nu ska jag forts koll DHW, kul med gamla avsnitt faktiskt :)!

Grattis till min kusin Helena som fyller år idag, 28år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar vad du e söt...nu ska vi tajma in när vi kan ses igen, får ju inte låta det gå så länge mellan gångernanu när vi fått upp farten lite=) nu jobbar jag iallafall 10 dar i streck:( men efter de=) 10000 kraaaamar;)

2010-05-27 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0