Kryckhopparen Anna!

Sthlm var riktigt bra :) Köpte ett par underbara jeans, ett linne och en blus! Dagarna efter sthlm var det jobb jobb och i onsdags opererade jag mig. Hann gå på H&M i Piteå innan och hittade mina efterlängtade byxor som jag sökte efter som en tok i sthlm. Operationen gick bra, lite äckligt dock att vara vaken eftersom jag hörde sågen och kände när den gick igenom benet och benet gick av. ja hmm ni kanske förstår själv?

Efter operationen åkte jag hem till Ötå och är fortfarande kvar här. Tors, fre och lör spenderade jag dagarna med att sola lite och ha ont på kvällarna och nätterna. Nu är det dock 2a natten som jag fått sova hela natten. Så skönt att slippa vakna och ha panik ont! Så med andra ord börjar det ta sig! :)

Igår var vi på IKEA! Nu kanske du tänker IKEA med kryckor nice? :S Nej det går inte, därför jag åkte rullstol genom hela IKEA :) haha. Köpte inte så mkt, lite småplock, sen fick jag mina sommartäcken + matlådor som jag var ute efter. Passade även på att investera i ett par nya till och från gymmet byxor + en blå adidas huvdragkedje tröja! Efter IKEA kom Johanna och Sussa (+ Noah) och fikade. Vi åt frozen cheesecake som mamma gjort! Riktigt gott :) sen hann vi även surra ikapp lite! trevligt :)

Idag är vädret piss om jag funderar på om jag ska sova igenom hela dagen. har just gjort lite hår + sminkbeställning från nätet. Är sjukt mkt billigare att beställa sånt från nätet!

Aja nu har ni en liten uppdatering från mig iaf. Jag lever, är lyckligare än någonsin och bara njuter av lite (- då jag har ont då haha :)

Förresten kommer jag till stan på torsdagkväll så vill ni ses för en fika, film eller gymma överkropp så hör av er :)! Kommer vara kryckhoppande i 2,5 vecka till ungefär men det ska inte hindra mig från att leva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0