Dyrt att vara ledig!

Idag har jag äntligen varit hos frissan, i drygt 2,5timme om inte 3.. hoho, jaja nu ska jag låta håret vara i 3 mån iaf! :P Är nöjd med resultatet, vill ev senare bli lite mer beigeblond + 1-2nyanser mörkare får se hur utväxten ter sig med denna färg först innan jag bestämmer mig ;) Sen är det även lite kort.. toppat nästan 10 cm, minst 8 iaf, och det känns men hår växer sen känns det ganska skönt med att ha det lite kortare!!

efter frissan vart det stan, salladsbuffé med Jessica och Tina. var riktigt trevligt :) Sedan gjorde vi stan.. Jag köpte (köpt mer men ska lämna tillbaks :P) ett par jeans (dessa tror jag att jag kommer behålla, 5:e gången gillt haha) en klänning, underkläder samt en kort svart kappa! det var allt :)! Ja jag skulle inte shoppa ngt innan sthlm men nu får jag plats i väskan att shoppa annat ;)!!

haha helena min kära kusin, du är ju rolig, jag tipsar ju ;) erkänn att det var gott! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0