Jeans..

alltså jag tror jag är tjorvigast i hela sverige nästan vad gäller att köpa jeans.

Jag ville ha ett par nya jeans! :)
Beställde från Nelly. Innan dess hann levereras hann jag köpa ett par från Jeansterminalen.
Nelly kom - skickades tillbaks. Jeansen från j.terminalen lämnade tillbaks där färgen inte kändes helt 100a. Samma kväll beställde jag ett par från Lager157. Dagen efter gick jag in på jeansterminalen och köpte ett nytt par..
Jeansen från Lager157 kom, ska skickas tillbaks. Och idag lämnades jeansen från j.terminalen tillbaks..
Saldo efter allt krångel: konto + - 0, antal jeans + - 0..

Aja snart ska jag till sthlm och där ska jag hitta mig ett par!!

Haha håller även och tjorvar med en till sak.. Men en historia per dag räcker, så sparar denna till senare haha ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det borde väl vara minus? Det brukar ju kosta att skicka tillbaka.

2010-10-11 @ 19:15:13
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0