Julmusten är häääär!

utbildningsdagarna är över, synd ;( Firade att handla ett 6-pack julmust (ja 1,5liters) på ÖoB. Annies fel, jag tänkte faktiskt bara köpa 2 ;) Dock fanns det en massa annat jag vill köpa, men efter kommentaren: "-Va fan ska du hetsäta eller?", så blev de bara de och lite godis till grannen (vaktar grannens lägga och råkat äta upp hennes godis). Detta är dock slut.. Påsen jag köpte i tisdags till henne är även slut. Nytt försök imorgon då går jag och lämnar den direkt!

Åt på Miss Mac idag. Beställde kycklingrulle, blev kycklingsallad. Missen: jag kan inte svenska. Säger sallad när jag tror att jag sagt rulle :( aja den var god iaf :D Vart dock jävligt less först åt funderade på att äta min äckliga matlåda först istället :P

Imorgon är jag LEDIG och ska till frissan! vet inte om jag ska skratta eller gråta.. tar smällen imorgon!
sen blir det lunchdate och stan. helst ingen shopping eftersom jag ska till sthlm på måndag!

nej ska ta mig lite kvällsfika... julmust :D

Kommentarer
Postat av: helena

jahapp...nu var man bara tvungen att gå och köpa julmust jag med...tänker du inte på att du kan påverka andra=) ;)

2010-10-22 @ 19:28:42
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0