Ofrivillig sovmorgon!

5.15 ringde klockan idag. Snoozar lite tänkte jag, stängde av 5.20 larmet, hade 5.25 + 5.30 larmet kvar... Vaknade 6.07! PAAANIK!! 6.20 gick bussen och med hann jag ;)! Kan säga att när jag idag kom hem från jobbet syntes det att ngn haft bråttom imorse, inte välstädat..!

Beställt 2 par stödstrumpor idag, benen + knäna blir helt svullna av jobbet att jag knappt kan ha jeans på mig efter ett pass. Så nu får vi se snart om det blir ngn skillnad :) Visst är det skönt att gå med mjukisbyxor till jobbet men känns lite sunkigt att ha det nästan varje dag :(

Varit en lugn em och kväll, inte sovit ngt! Imorgon ska jag försöka ta mig och träna indoorwalking på helex innan jobbet. 10.30, innebär att jag får sova ut iaf så tycker jag borde ta mig dit. Hoppas Mia hakar, känns alltid lättare att ha med sig ngn spec när man är i denna form som jag är :P

Kom just på att ett avsnitt av Grey's kom igår så det ska jag kika på nu sen gosa lite med kudden och täcket!


Blev ett par denimblå tror jag? Måste ju passa sjukanskläder ;) haha
Är sugen på aquaturkos, kanske klickar hem ett par om dom är bra!
Sedan tog jag ett par svart/grå randiga.


Kommentarer
Postat av: mia

Hörre det gick ju bra det där.. :D men väldigt tjööösiga sockar.. ja haka gärna på! :9

2010-10-10 @ 11:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0