Svenska vs amerikanska

Åt just lunch, amerikanska pannkakor blev det. Dom var helt okej förutom när jag råkade salta en istället för sockra. Dock vinner svenska pannkakor (plättar ;), med hästlängder! Lätt! :)

Ja min träning är inte igång än.... :( Och jag skyller faktiskt på att jag inte haft tid och ork. Motivationen är skit svår att hitta när man är helt trött. 12 sept började jag på mitt vik på 50%, sedan dess har det dock blivit mer än heltid. Nu på måndag går jag på heltid månaden ut och då ska jag faktiskt träna! Mån (styrke), tis (kondis), ons (styrke) och tors (kondis) eller fre. Får se 4 pass ska jag få ihop, 2 kondis och 2 styrke! På onsdag ska jag tom våga mig ner i sjukans gymlokal hoho :) Varför jag kör dom så tätt inpå varann är för att jag jobbar även nästa helg lörd och söndag och går sådana tider att jag jobbar då gymmet har öppet och är ledig då det har stängt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0