Koma...

Hemma efter en dag i Happis. Slut? Jo då. Slog till och köpte mig jackan som jag slängde upp en bild på igår! Riktigt nöjd faktiskt :) Sen från ikea blev det en blockljusstake, nya skärbrädor, och en shaker till proteinpulvret. Som sagt på söndag ska de börja tränas!! Hittade dock ingen ny hallmatta, fanns en fin, men måtten passade inte :( Ska nog surfa in på Ellos sida nu och se om jag hittar ngn därifrån!

Ligger i soffan nu, matkoma... Just slängt i mig lite prinsesstårta! Ska vila lite nu, senare ikväll blir det tacos och ngt glas vin till + film! Mot stan igen imorgon 9.30!

Maria: Överkastet är från H&M fanns på extrapris nu för 349:- (260x260) ordpris 699:-! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0