Rullar på!

Lite trötter, blev väckt för en halvtimme sen, chefen ville att jag skulle komma in tidigare och det är inga problem! Men ska sova en halvtimme snart bara för att jag har tid tillgodo! ;)

I måndags påbörjade jag mitt 50% vikariat, inte hunnit känna av än hur det är än att jobba halvtid. Jobbade kväll extra igår. Får se om jag jobbar min sista dag för denna vecka idag eller om jag får mer. Hoppas iaf på det sistnämnda :)

Till helgen kommer Emma och ska sova en natt hos mig, vi ska ha en lugn kväll tillsammans, blir säkert att köpa hem ngt gott och bara vara :)!

Har lite hemlängtan, efter Ötå, var där förra helgen och vill typ åka igen denna helg haha, men kanske nästa helg? :) Får se, är även sugen på en utgång, å nästa helg har en kompis födelsedagsfest... Aja det där hinner jag fundera på!!

Nu krypa ner i min säng som faktiskt är helt underbar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0