Underbara ledighet :)

I onsdags tog jag och unnade mig en "ledig" dag, saken är den att när man jobbat så pass mkt som jag gjort på senaste tiden blir den lediga dagen inte så ledig eftersom det då finns en hel hög med saker man måste göra. I alla fall är jag nu ledig fre, lör och söndag (hade jag uppdaterat för 2 timmar sen hade jag även varit ledig måndagen ;P). Visst är det skönt att vara ledig, gillar dock mitt jobb så gillar att jobba. Det enda minus när jag jobbar är att den sociala biten faller bort och blir lite svår att pussla ihop. Nu under helgen har jag iaf passat på att åka upp till byn för lite kvalitetstid :) Kom redan igår och åker hem söndag kring lunch.

En sak som konstant stressar mig just nu är att jag MÅSTE komma igång med träningen igen!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE!! Så på söndag är det fan bara att släpa sig till gymmet och de ska jag göra!

Har bestämt mig nu för hur jag ska göra med mitt hår iaf :) Blivit lite inspirerad av en vän till mig. Jag vill ha en väldigt varm guldig ton, kanske eventuellt ngr ljusare slingor i. Men vill fortfarande vara lagd åt det bruna hållet inte det blonda. Blir att färga nästa månad då lönen kommit, blir en fin lön med allt extra jobb + att jag fått heltid 4okt - 31 okt nu.. haha kommer bli rena rama semestern att jobba heltid ;)

Klickade hem ett romantiskt/gulligt överkast igår, anser jag? iaf :) Fått andra kommentarer som tyckte det var helt åt det andra hållet ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Överkastet var tok snyggt. Jag vill oxå ha. Var har du hittat d? =)

2010-09-24 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0