Flyttlass?

Man kan nästan tro att jag ska flytta om man ser min lägenhet just nu. Jeeesus vad grejer!! Men icke de, jag ska bara sälja på Loppis ihelgen. Har även lite grejer ute på tradera. Vårrensning? Oh yes. fått in nu 1000kr på tradera. Hoppas få in 1000kr till på tradera + loppis så kan jag betala dessa med den vinsten:
Hört att det är underbart sköna, så jag håller tummarna att jag äntligen hittat ett par skooor!
Idag har mamma kommit på besök. Vi kommer nog ha det riktigt mysigt! Blir att sova tidigt ikväll, imorgon blir det träning, stan och lunch på Olivers sen sätter säljar Anna in och stiger först av lördag kl 17.00. Då ska jag unna mig gooodis och soffan med en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0