Måndag igen då!

Som vanligt har helgen bara sagt "poff" så var den över. I fredags gjorde jag och Frida sushi, drack lite vin till och hade mys, men hann även med lite bus ;) Lördagen jobbade jag, och idag har jag jobbat extra, vilket jag även ska göra imorgon. Är mkt fina pengar att gå extra när man redan jobbar heltid! Och med tanke på hur mina räkningar kommer se ut maj och junimånad behöver jag jobba extra om jag ska kunna spara ngt. + att jag har ett fint återkrav från csn. Blev dock mindre än hälften vad jag räknat med vilket jag är tacksam över!

Planen denna månad var att jag skulle vara ekonomisk. Detta innebär att jag har beställt sjukt mkt på faktura.. H&M, Ellos (Ska testa Easytone!), Nelly x2, Bubbelroom, fransnäring (dyrt men funkar det är det billigare än fransförlängning = ekonomiskt? :), massa hårprodukter, samt en ziperall. Är det ngn som vill köpa denna av mig förresten: http://www.ziperall.se/collection/blueberry/ Storlek S (160cm - 170cm : S). 799:- + frakt (extrapris nu, annars ordpris: 1399:-. Säljer den dock för 700kr ;)!

Slösöndag annars. Vid halv tre ont i foten utav bara den, kändes som att jag trampade på en spik för varje steg jag skulle ta. Träningen blev inställd. Pizza från Waldorf sen matkoma och 3 timmars "powernap".
Nej nu soffhäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0