SEMESTER!!

Gissa vem som jobbar extra imorgon?! ;) 3e gången denna månad trots heltid. Nej jag tycker inte att jag jobbar för lite och nej jag vill inte jobba mer. Men pengar, min kära vän! Kommer bli en dyr semester så aldrig fel med lite extra pengar! Och jag har INTE tänkt vara sparsam eller behöva tänka på pengar under min semester.
Semestern kommer börja med 5-6dagar i Halmstad för att sedan spendera ca en vecka i Göteborg. Jag längtar ngt!! Tror jag kommer ha riktigt trevligt. Får se om jag packar med Annie i resväskan hem!
Just ja, min kära kusin, du som sett en viss person naken: Vad gör du 29juni-30juni? Har du inget inplanerat kommer jag gärna dom dagarna ;) Har en liten lucka där mellan att jag kommer tillbaks från Götet tills jag ska på Boden AAAAlive! Annars får vi försöka hitta ngn annan dag, ses i sommar måste vi iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0