Swosh!

Min 3 dagars ledighet har bara rusat förbi.
- Stan med mamma (fick mig ett par vårskor!) + underbar lunch på Olivers
- sålt på Loppis i Arcus (löparnaskorna check!)
- dragit in lite pengar på tradera! (helt sjukt att man kan få nästan x2 av inköpspriset på vissa saker)
- storstädat lägenheten
- fixat mat till veckan
Annars har jag och mamma prommat lite och myst, bara haft det bra :) Är riktigt nöjd med helgen! Nu tror jag dock att det blir helgjobb 4 helger i rad?! :S Men som tur är det inga helhelger bara lite ströpass, tackar för det :P Känns lite tråkigt att inte åka upp till Ötå förrän början på juni :'(
Nu kolla hur räkgrytan ter sig på spisen sen diska och invänta BB!

Från DinSko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0