Kvällens planer..

Guud så skönt det var att sova, råkade sova visst nästan 3 tim, men tvivlar på att jag kommer att ha svårt att somna om sen!!

Nu måste jag ta mig till Willys, ska inhandla lite lax och marabous nya mörka chokladkakor :D Sen har jag tänkt ta mig en dusch och lägga mig ner och läsa med lite choklad och en kopp te :) Har lite disk, men inte så farligt så sparar det till imorgon! ;) Behöver ta mig till Kvantum oxå, vill ha lite nötter därifrån och ett nytt rött och grönt te, willys utbud på teer suger! :P

Kan mina fötter lyfta sig nu och ta mig till Willys... gud så död jag är................. :S Tur ändå att jag går kväll imorgon, en morgon hade nog knäckt mig :P Måste dock hinna göra lite stan ärenden innan!

2 dagar till lön och helg för mig, jag vet en som läääääääääängtar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0