Kerstin versting.

Sådär äntligen har jag fått fixat naglarna, det behövdes!! Nu har jag en deal med Maria, jag har iaf lovat att bli duktig på att använda oljan :) Tjänar ju själv på det så tänkte börja använda den seriöst nu.

Håret ja.. det var en lång historia igår. Tog väl sådär totalt 12 timmar :P Men nu är jag iaf klar, för denna gång, sen får man se vad man hittar på nästa gång!!

Just ja bilder på håret. Till min hemliga beundrare på Vänorstvägen, "Andreas", du vet, fick inga bra bilder på håret. ljuset blev så konstigt så jag kommer tyvärr inte att lägga upp ngr, hoppas du överlever iaf!! ;)

Ska plocka undan lite sen skriva en uppgift så man får det där påsklovet oxå!!


Kommentarer
Postat av: Cia

Nyy sattana är jag på g igen, tror ja;)

2009-04-09 @ 21:45:22
URL: http://isacson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0