Livet är heeeeeeeeelt...

åt skogen idag.

Fått klagomål att jag är dålig på att uppdatera bloggen, har inte uppdaterat p.g.a. att allt går åt skogen.
I alla fall idag :P
Dagen börjar med äcklig havregrynsgröt som jag tänkte piffa upp med lite blåbärssylt.
När burken väl är öppnad har man skärsår från skit gaffeln jag behövde använda för att få upp syltburken. Blir less och går och lägger mig igen, orkade inte med skola idag. Vaknar igen, då är mobilen paj, yeah, sen nu verkar det som att hemtelefonen oxå är cp. Jaaa visst är livet helt underbart, mmmmmmmmmm...

Jaja fått låna en mobil, men batteriet dött och på ngt konstigt sätt passar inte min laddare dit fastän den ska göra de??


Så det jag nu behöver:
- en stark man som kan öppna mina burkar på morgonen.
- en insättning på kontot så jag kan köpa en ny mobil.


Kommentarer
Postat av: Big M

tur att det är gratis att önska iaf :P

2009-04-01 @ 15:31:35
Postat av: Linda

Hur har du lyckats ha sönder mobilen?

2009-04-01 @ 15:41:25
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0