Mirakel.

sitter nu och hoppas på ett mirakel eller 100, haha.
Har kletat in håret i hopp om att få det ljusare, hur det blir återstår att se. Hoppas hoppas hoppas det blir bra iaf, har iaf en färgningstid hos frissan imorgon som backup. Var in till dom idag, dom rekommenderade en avfärgning!! Eh trodde de var d sista man rekommenderade som frisör, kanske bara om man var svarthårig, så nej tänkte att jag mixar själv. Dom kan ändå inge :P haha. Blir det bra ska jag lägga i lite ljusa slingor, och blir det kasst får jag färga d mörkare igen.
men som sagt vill ha d ljusare inte bli så blond som jag var tidigare!

Nej ska sitta å hålla tummarna nu!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill se resultatet :) Bild tack! :)

2009-04-08 @ 13:11:59
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: helena

hehe, rubriken, tänkte på nå annat för ett x-antal år sedan..."det har skett ett mirakel det har skett ett mirakel, min lillebror har sett...."hehe kommer du ihåg resten?hadé bäst i påsk, kram från mig;)

2009-04-08 @ 18:45:26
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0