Tillbaka blick.

Onsdagkväll landade jag i Sthlm. Torsdag var det stan sen bio, 17 again. Fjortisfilm, ja, bra? Ja.. Zac är så het haha, tror inte han kan göra en dålig film :P

Fredagen var det dags för kryssningen och riktig fest. Började kring 15 tiden och gav upp ngn gång under lördag morgon, blev ingen sömn den natten om jag säger så. Väl tillbaka i Sthlm var det dags för nästa fest. Dock var jag så risig å sliten från fredagen att jag bara ville lägga mig ner och dö gråtandes. Men jag lyckades ta mig en dusch å öppna vinet. Hade ju lovat att gå ut så ;) Och denna kväll var det inte jag heller som var fullast haha ;)

Söndagen ville jag inte åka hem, Luleå är lite tråkigt jämfört med Sthlm. Sen om det beror på att i Sthlm slipper man vardagen eller om staden är bättre är en annan sak. Hade iaf en hemtenta som skulle vara inne idag ons kl 8 så var bara att sätta sig på planet hem.

Måndagen och tisdagen har jag bara suttit å skrivit hemtentan men nu är den inlämnad och jag är LEEEEEEEDIG fram till måndagen, förutom jobb lör och sön, men spela roll ingen skola iaf :D

Valborg imorgon och jag har världens beslutsångest....................... :(

Bjuder på en bild från kryssningen, dom flesta är det censur på :P



Kommentarer
Postat av: big M

tur att man inte hade nån kråka i näsan iaf =) hahah

2009-04-30 @ 13:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0