Valbooorg.

- Hemtentan är inlämnad
- öreläsningen är gjord (ok slumrad till 2 ggr, men inte mitt fel att jag har sån skön säng;)
och hör å häpna kom igång med träningen igår igen.. yeeah!! Ska gå igen å gymma lite på en timme, sen blir det dusch å fix till kvällen. Blir lite grill och sånt på Porsön, blir bra. Inge alkohol för min del. Nej fick nog i Sthlm + att jag måste skärpa mig angående kosten å träningen :P

Har inte så farligt träningsvärk ändå, lite på baksida av låren (?).. jaja de räcker. I dont like pain, kvitta varifrån den kommer.

Haft min konstigaste natt ever, iaf på länge. Vaknade upp av att jag var sjöblöt, både i svett och tårar :(

nej ska lägga kycklingfilén i marinad nu sen börja byta om till träningen!

Drick inte för mkt idag nu, är en dag imorgon också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0