Its hard...

Vet inte om jag sagt det eller inte är nämligen som en guldfisk ikväll, men jag har iaf shoppingförbud. VARFÖR ska jag gå in på sidor och kolla på kläder då?! Hittade en skjorta/blus ikväll som jag bara måååååste ha.. :S :( ÅÅHH!!

Har faktiskt varit sjukt duktig i helgen med plugget, är som stolt över mig själv, uppsatsen på nästan 16 sidor är inlämnad och klar. Sammanfattningarna till tentorna är färdigskrivna :) + 2 eventuellt 3 stukkvällar under nollep är inplanerade :) måste ha ngt kul att se fram emot i detta tentaplugg!

Borde sova nu ska vakna halv 9 imorgon, göra ett litet ärende, sen tänkte jag ta mig en tur till gymmet, packa för att åka hem till byn och gräva ner mig i några dagar!


fatta vad nice den skulle vara med ett par snygga jeans!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0